Bizi garen gizarte kapitalista honetan kontsumismoak indar ikaragarria du eta, horrexegatik, publizitatean diru izugarria inbertitzen da. Iragarki batek, atzetik, ikerketa sakonak daramatza; ikusten dugun fotograma bakoitza aldez aurretik pentsatuta dago eta baita entzuten dugun ahots eta musika oro.
Azken urteotan rock musikak presentzia ikaragarria izan du publizitatean eta hori ez da kasualitatea. Zergatik? Rock-a gehiago gustatzen zaigulako eta gugan eragin handiagoa izango duelako gustoko dugun abesti bat daraman iragarki bat, aspergarria iruditzen zaigun abesti bat daramana baino.
Publizitatean bezala, ikasleak ikaskuntza prozesuan inplikatzea nahi badugu, motibagarriak diren musika ereduak eskaini behar zaie eta, nire ustez, Rock musika eredurik onena da.
Adibidetzat jarri dut honako iragarki hau (Coca-Cola 2009):
32 segundoko gabonetako iragarkia dugu. 15.segundutik aurrera Merry Christmas abestia entzun dezakegu baina moldaketa original batean, Rock bertsio bat da. Kasualitatea? Nik ezetz esango nuke.
Rol-ak
Hace 14 años
No hay comentarios:
Publicar un comentario