viernes, 12 de febrero de 2010

Let's rock in class 2

Hurrengo urtean (2007) Southampton hirira joan nintzen beste denboralditxo bat aurreko urtean izandako esperientzia ona kontuan hartuz eta han ere ikastetxe batean matrikulatu nintzen, Bitterne Park ikastetxean. Bertan musika klaseetara joatea erabaki nuen aurreko urtean bezala, Mr. Pezzella izeneko irakasle nahiko nagusiak ematen zituen klaseetara. Han ez zegoen instrumenturik eta horrek triste jarri ninduen, eta tristeago jarri nintzen kantu gregorianoaz hitz egiten hasi zenean; hori ez zen nik espero nuena. Egunak aurrera egin ahala antzinako musika gaur egungo musikarekin konparatzen hasi zen eta Led Zeppelin-i buruz, Elvis Presley-ri buruz, The Beatles-i buruz edo Nirvana-ri buruz mintzatu ginen, baita apunteak hartu ere.

Mr. Pezzella-k esaten zuen: "Everything's music around us, so we've to learn it". Eta egia da, dena da musika eta horrexegatik dena ikasi behar dugu.

No hay comentarios: