sábado, 13 de febrero de 2010

Let's rock in class 3

Urtebete geroago (2008) AEB-etara joan nintzen, Californiako Murrieta izeneko herri batera. Han, aurreko urteetan egin izan nuen bezala, ikastetxe batean matrikulatzen saiatu nintzen, baina heldu nintzenean horretarako berandu zen eta beste alternatiba bat bilatzea erabaki nuen. Horretan nengoela dei bat heldu zitzaidan Murrietako Valley Institututik esanez, posible nuela oraindik klasez kanpo egiten ziren ekitaldietara apuntatzea. Horren informazioa eskatu nuen eta urte horretan Musika tailer bat zegoela ikusita bi bider pentsatu gabe apuntatu nintzen.
Tailerrean, adin guztietako pertsonak elkartzen ginen 13urteko gaztetatik hasita haien gurasoetara, musika maila oso ezberdinetako jendea... Klaseak Rio eta Austin izeneko bi gaztek ematen zituzten, Murrieta Academy Of Music-eko irakasleak ere zirenak, eta musika mota guztiei buruzko solasaldiak eta saio praktikoak eduki genituen. Egia esan, nabaria zen XX. mendea baino lehengoko musika ezagutzak gureak (Musika eskola ofizial batean ikasten duten pertsonak) baino eskasagoak zirela; baina gaur egungo musikari buruzko duten ezagutza gurea eta Inglaterran, orokorrean, dagoena baino askoz ere handiagoa da.
Californian nonahi topa dezakezu musika, kaleetan, metroan, jatetxeetan, parkeetan... esan dezakegu euren kulturan musika gurean baino gehiago gozatzen dutela eta arrazoia hango hezkuntzan pop-rock musikari (beste musika motak baino gustokoagoak hasiera batean) ematen zaion garrantzia dela esango nuke.

No hay comentarios: