viernes, 12 de febrero de 2010

Let's rock in class 1

2006. urtean Inglaterrara joan nintzen denboralditxo bat bizitzera, Warsash izeneko hegoaldeko herri txiki batera. Bertan Brookfield School izeneko eskola batean matrikulatu nintzen eta aukeratu ahal ziren gaien artean musika zegoen. Ni betidanik oso musikazalea izan naizenez, dudarik gabe apuntatu nintzen pentsatuz hainbeste urteetan zehar nire betiko musika eskolan ikasitako Mozart, Bach, Vivaldi eta abarrez mintzatuko ginela.

Klasera sartu lehenengo egunean eta anplifikagailuak, bateriak, teklatuak eta beste zenbait instrumentu ikusi nituen. Liluraturik beste ikasleei begiratzen nien pentsatuz haiek ni bezain arriturik egongo zirela; baina ez, haiek munduko gauzarik normalena izango balitz bezala euren jesarlekuetan jesarri ziren. Miss. Richardson andereñoa sartu zen klasera eta egunon esan eta gero kurtso amaierako proiektua azaldu zuen: Klasea 4 taldeetan bananduko zuen eta bakoitza nahi zuen musika tresna hartuta abesti bat konposatuko zuten. Horrela 5pertsonako taldeak sortuko ziren eta bakoitzaren tresna eta gustu musikalak kontuan hartuz, elkarlanean abesti bat sortuko zuten.

Nire taldean Jack(guitarra), Benny(bateria), Amy(baxua) eta Nina(perkusio txikia eta ahotsa) geunden, ni piano ikasketak nituenez teklatuak jotzea erabaki nuen. Bakoitza bestea entzun behar genuen, besteen instrumentuak ikasi gureak haienekin batera jotzeko eta gure buruari garrantzia eman behar denean eta besteen nagusitasuna onartu beste momentu batzuetan(soloak).

Ez nintzen kurtso amaierarte egon eta ezin izan nuen ikusi geuk konposatutako Funk eta Jazz arteko abestia aurkezpen egunean. Nik nire partearen partitura idatzi eta Miss. Richardson andereñoari utzi nion beste batek jo zezan aurkezpen egunean.

Gaur egun klase hartako taldekoekin harremana izaten jarraitzen dut eta nahiz eta gehienak arkitektura edo informatika edo musikarekin lotura zuzena ez daukan beste ikasketaren bat egin, denek gozatzen dute musika nik beste.

No hay comentarios: